Nowa era rekrutacji – rola sztucznej inteligencji
W dynamicznym świecie, gdzie technologia stale się rozwija, coraz więcej firm, chcąc usprawnić procesy rekrutacyjne, zwraca się ku sztucznej inteligen...
Sukces zawodowy kobiet
O wyzwaniach kobiet w biznesie, korzyściach obecności kobiet w środowisku biznesowym i strategiach, jakie stosować, aby pokonywać przeszkody związane ...
Zarządzanie zespołem – rola i cechy dobrego managera
O tym czego oczekuje się od managerów, co się zmieniło i czego unikać w zarządzaniu ludźmi rozmawialiśmy z Fryderykiem Karzełkiem – ekspertem, mentore...
Komu najbardziej zagraża sztuczna inteligencja?
Gorące dyskusje na temat sztucznej inteligencji toczyły się od dawna, ale po zeszłorocznej premierze chatbota ChatGPT OpenAI i jego ekspansji w wielu ...
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w rekrutacji?
Czym zajmuje się współczesny rekruter w wewnętrznych działach HR? Ile obecnie trwa proces rekrutacyjny? Czy sztuczna inteligencja może w najbliższym c...
Więcej śledzących profil społecznościowy firmy to większy przychód
Badacze z Akademii Leona Koźmińskiego ustalili, że liczba obserwujących profil firmy na Linkedinie przekłada się na jej przychody. W jaki sposób dokon...
Zarządzanie zmianą w erze niepewności. Nowe wyzwania dla liderów i organizacji
Współczesny świat wymaga od liderów zmiany w sposobie zarządzania. Aby skutecznie realizować cele transformacyjne muszą zmienić swoje myślenie i dosto...
Public relations w puzzlach komunikacji społecznej
Z Profesorem Jerzym Olędzkim rozmawiamy między innymi o planach na kadencję w Komitecie Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Polskiej Akademii Nauk...
5 MITÓW NA TEMAT MONITORINGU MEDIÓW
Zapraszamy do rozmowy, którą przeprowadziliśmy z Sebastianem Bykowskim, wiceprezesem, dyrektorem generalnym PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, na temat ...
Pracownicy wolą wykonywać swoje obowiązki zdalnie
Czy home office stanie się nieodłącznym elementem pracy biurowej? Jak na to zaopatrują się pracownicy? O wynikach badania „Rynek pracy: rok z koronawi...
W 2020 roku pracodawcy z sektora IT częściej ujawniali wynagrodzenia pracowników
Jak pandemia wpłynęła na trendy rekrutacji w sektorze IT? Jakie są perspektywy na przyszłość w tym zakresie? O wynikach raportu „IT Market Snapshot 20...
Tylko najlepsi i najbardziej kreatywni poradzili sobie w 2020 roku
Praca marketingowca ma wiele zalet. Duża dynamika pracy, ciągłe zmiany, testy i szukanie nowych rozwiązań. Pandemia COVID-19 dla wielu specjalistów by...
Większość dziennikarzy tęskni za normalnością
Jak wygląda obraz konferencji online widziany oczami dziennikarzy? O to zapytaliśmy Piotra Kozłowskiego, analityka w InsightOut Lab, którego zespół wr...
Marketing w dobie pandemii
O tym, jak dotychczas w czasach społecznej izolacji radziły sobie marki, a także jakie działania marketingowe zostaną z nami na dłużej, rozmawialiśmy ...
Jak marketerzy pozyskują wiedzę?
Skąd i w jaki sposób marketerzy czerpią wiedzę? Na to pytanie odpowiedź znajdziemy w najnowszym raporcie przygotowanym przez More Bananas. My zapytali...