WYDAWNICTWO

Wydawnictwo Newsline oferuje szeroki wybór publikacji z obszaru komunikacji marketingowej. Wśród naszych pozycji wydawniczych znajdują się analizy i raporty badawcze, a także branżowe poradniki i opracowania.

W ofercie Wydawnictwa Newsline znaleźć można książki dla osób zainteresowanych zagadnieniami z obszaru mediów, komunikacji czy public relations oraz pozycje przeznaczone dla przedstawicieli środowiska naukowego i akademickiego. Wśród naszych publikacji znajduje się Leksykon Public Relations – jedyne na polskim rynku opracowanie zawierające wyjaśnienia haseł związanych z public relations. Zawiera blisko 700 pojęć ze szczegółowym ich wyjaśnieniem.

Inne branżowe publikacje Wydawnictwa Newsline to m.in. „Analiza kondycji branży public relations” (D. Tworzydło, P. Szuba, M. Zajic), „Public Relations praktycznie” (D. Tworzydło), „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce” (A. Łaszyn, D. Tworzydło), „Badania i pomiar efektów w PR” (D. Tworzydło, Z. Chmielewski), „Relacje z mediami w samorządach” (P. Kuca, D. Tworzydło) oraz „Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek” (D. Tworzydło, Z. Chmielewski, K. Rychter).

Pełna oferta wydawnicza dostępna jest pod adresem: Wydawnictwo Newsline.

Jesteśmy otwarci na rozmowy w sprawie wydania publikacji z autorami zainteresowanymi współpracą z naszym wydawnictwem.

Wydawnictwo Newsline
Nad Przyrwą 13
35-324 Rzeszów

www.wydawnictwo.newsline.pl
wydawnictwo@newsline.pl
+48 694 485 518