
Pierwsze ogólnopolskie Badanie Higieny Cyfrowej
Czas spędzany przed ekranem kontroluje 14,3% badanych[1]. Blisko 2/3 z nich uważa, że spędza w ten sposób dużo, a nawet za dużo czasu. 1 na 5 osób ogr...

Wzrost reklamy online o 9% po trzech kwartałach 2022 r.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska publikuje wyniki badania wartości wydatków na reklamę internetową – IAB Polska/PWC AdEx. Po trzech ...

Cyfryzacja przedsiębiorstw w Polsce nabiera rozpędu
Czterech na pięciu przedstawicieli sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw uważa, że zwiększenie poziomu automatyzacji i cyfryzacji jest konieczne. ...

Mikrokryzysy zmorą PR-owców
Warszawa, 29 grudnia 2022 r. – Aż 9 na 10 profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizu...

6 kluczowych trendów w zakresie influence marketingu, które zdefiniują rok 2023
Ogilvy prezentuje najważniejsze trendy w influencer marketingu, którego wartość urosła globalnie z 1,7BN dolarów w 2016 roku do 16,4BN dolarów w 2022 ...

Zaskakujący wzrost sprzedaży w Polsce podczas Black Friday
Okazuje się, że szalejąca inflacja nie zniechęciła Polaków do wyprzedażowego szaleństwa. Jak wynika z danych opracowanych przez Admitad, dostawcę rozw...

Czy budowanie strategii marki w oparciu o ESG realnie wspiera biznes?
Już 37% polskich konsumentów deklaruje, że wpływ na ich wybory zakupowe ma to, czy postrzegają daną markę jako etyczną, a 30% przyznaje, że zdarzyło i...

Prognozy zakupowe na Black Friday – wyniki badań
Black Friday i Cyber Monday to święta z amerykańskim rodowodem, które w Polsce również cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów. To takż...

Podsumowanie trendów zakupowych w Dniu Singla 2022
Analizy ekspertów Admitad pokazują, że od 1 do 13 listopada sprzedaż online wzrosła w perspektywie globalnej aż o 42%. W samej Polsce skok ten wyniósł...

Pokolenia na rynku pracy
Eksperci są jednogłośni: zróżnicowane pokoleniowo zespoły to przepis na dobrze prosperującą firmę. To także odpowiedź na wyzwania obecnego rynku pracy...

Listopadowy sezon wyprzedażowy. Dzień Singla generuje coraz większe zyski w Polsce i na świecie
Przypadający na 11 listopada Dzień Singla nieprzypadkowo został okrzyknięty Światowym Dniem Zakupów. Z roku na rok angażuje on coraz więcej osób, a te...

Komunikacja kryzysowa. Nowa książka na polskim rynku wydawniczym
Na polskim rynku wydawniczym ukazała się książka autorstwa Przemysława Szuby zatytułowana: Komunikacja kryzysowa. Analiza sektora agencji public relat...

Czy rozwój ma płeć? Sposoby uczenia się pracowników a różnice międzypłciowe
Nigdy w historii nie mieliśmy do dyspozycji tylu form edukacji oraz tak łatwego i stosunkowo taniego dostępu do wiedzy jak dziś. Ma to bezpośredni wpł...

Inflacja a zwyczaje zakupowe Polaków w Internecie
Klienci sklepów online, w związku z rosnącymi cenami i szukaniem oszczędności, zamierzają ograniczać zakupy w pewnych kategoriach produktowych i zwięk...

Zapobieganie utracie danych priorytetem dla firm
Jedna na trzy firmy traktuje zapobieganie wyciekom danych jako główny priorytet w zakresie cyberbezpieczeństwa – wynika z badania przeprowadzonego prz...