Zmiany na rynku aplikacji mobilnych

Zmiany na rynku aplikacji mobilnych

Już wkrótce na polskim rynku aplikacji mobilnych pojawi się nowy gracz. Mobmio to mobilna sieć marketingu wydajnościowego, która specjalizuje się w pozyskiwaniu użytkowników aplikacji mobilnych i usługach monetyzacji w modelach CPI, CPL i revenue share. Premiera Mobmio jest kolejną znaczącą inwestycją globalnej firmy Mitgo w Polsce.

Już 80 proc. kadry IT w Polsce korzysta z ChatGPT
Blaski i cienie sztucznej inteligencji
Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia?

Większe możliwości dzięki aplikacjom mobilnym

Rynek aplikacji mobilnych rośnie z roku na rok, także w Polsce. Zgodnie z danymi Statista, globalne przychody z tego sektora osiągnęły w 2022 r. wartość 475,90 mld USD, a roczny wzrost (CAGR 2022-2027) jest prognozowany na poziomie 8,58%. Oznacza to, że do 2027 roku wartość rynku może przekroczyć 750 mld USD. W Polsce, wartość rynku aplikacji mobilnych w ubiegłym roku wyniosła 3,2 mld zł, z czego 1,5 mld zł stanowiły przychody z reklam w aplikacjach.

Mitgo jest innowacyjnym hubem na rynkach wschodzących i dojrzałych. Dlatego uruchomienie Mobmio to dla nas oczywisty krok, umożliwiający naszym wydawcom pełne wykorzystanie potencjału dynamicznie rozwijającego się globalnego rynku mobilnego − komentuje Alexander Bachmann, prezes i założyciel Mitgo.

Polska jest liderem w UE pod względem liczby firm tworzących i obsługujących aplikacje mobilne – działa ich już ponad 700, co stanowi 14% całego europejskiego sektora. Lepsze wyniki od nas ma tylko Wielka Brytania. Wejście na polski rynek Mobmio ma na celu wykorzystanie tego potencjału również w obszarze performance marketingu.

Użytkownicy chcą bezpiecznych transakcji

Mobmio wykorzystuje nowoczesne rozwiązania, m.in. dedykowany dział monitorowania i zgodności, umożliwiający wydawcom i reklamodawcom śledzenie i blokowanie niebezpiecznych aktywności. Gwarantuje to przejrzystość ruchu i zapewnia bezpieczeństwo i wysoką jakość usługi.

Oprócz globalnego zasięgu i możliwości natychmiastowych wypłat, nowe rozwiązanie oferuje swoim reklamodawcom i wydawcom indywidualny model współpracy. Praca z osobistymi menedżerami sukcesu oraz dostosowanie szczegółowych działań do celów i zadań danej marki to filary strategii Mobmio w pozyskiwaniu nowych partnerów.

Pomimo że firma działa niezależnie dopiero od tego roku, sieć może już poszczycić się imponującą bazą ponad 500 milionów użytkowników mobilnych. W krótkim czasie wygenerowała ponad 50 milionów interakcji i zdołała przyciągnąć ponad 15 milionów nowych użytkowników dla swoich klientów na całym świecie. Teraz, skupiając swoje siły na Polsce, marka dąży do rozwoju oferty i zwiększenia dochodów wydawców i reklamodawców mobilnych.

Uruchomienie Mobmio stanowi kolejny krok w realizacji strategii Mitgo, polegającej na inwestowaniu i rozwijaniu innowacyjnych firm technologicznych i rozwiązań z obszaru marketingu partnerskiego. Wobec rosnącego znaczenia afiliacji, premiera aplikacji ma szansę odbić się dużym echem w całej branży. Oznacza również kolejny krok na lokalnej ścieżce rozwoju marketingu wydajnościowego.

Źródło: Mobmio
Grafika: Freepik