Już trzydzieści agencji w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

Już trzydzieści agencji w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

Warszawa, 01 kwietnia 2021 r. – PR Inspiration z Krakowa, Rocket Science Communications z Warszawy i KARAT-e z Poznania to trzy kolejne agencje, które zostały członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). Tym samym w Stowarzyszeniu jest już trzydzieści firm PR z 9 różnych miast Polski tworząc coraz silniejszy głos różnorodnej branży usług PR.

Pandemia wymusiła zmiany w zawodzie dziennikarza
Oświadczenie SAPR w sprawie agencji R4S
ITBC Communication nowym członkiem SAPR

„Cieszymy się, że do Stowarzyszenia zgłaszają się kolejne i kolejne agencje, bo oznacza to, że SAPR było potrzebne wypełniając ważną lukę organizacyjną na polskim rynku usług PR. Uznało tak już 30 agencji, które przystąpiły do naszej organizacji w zaledwie pół roku od jej powstania”  – powiedział Paweł Trochimiuk, Wiceprezes Zarządu SAPR i dodał: – „Wierzymy, że tak intensywny akces do SAPR to także efekt ogłoszonego przez nas programu Stowarzyszenia nastawionego na to, by agencje miały rzeczywistą wartość dodaną z członkostwa, taką jak np. ekskluzywne dane z badań przeprowadzonych przez Think Tank SAPR, które dotychczasowi członkowie już zaczęli otrzymywać. Zaraz po Świętach rusza Szkoła SAPR i wszystkie agencje członkowskie uzyskają dostęp do specjalnych szkoleń kompetencyjnych z zakresu metodologii PR przeznaczonych tylko dla pracowników zrzeszonych firm. Kończymy tworzenie agencyjnego poradnika, swoistej >>instrukcji obsługi agencji PR<<. Trwają prace nad  szerokim katalogiem standardów PR, nowym Kongresem, nowymi nagrodami branżowymi i toczy się wiele innych prac. Jest duży obszar działań i korzyści dla tych agencji, które chcą się angażować na rzecz branży i dzielić swymi doświadczeniami w ramach SAPR.”

Nowoprzyjęta do SAPR firma PR Inspiration to działająca od 15 lat agencja PR z Krakowa. Świadczy usługi z zakresu budowania strategii komunikacji, media relations, CSR, komunikacji kryzysowej, a także relacji inwestorskich oraz działań w mediach społecznościowych. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze firm z branż IT, w kreowaniu wizerunku największych centrów handlowych w Polsce oraz w branży deweloperskiej. Kampanie PR Inspiration zdobywały prestiżowe nagrody i wyróżnienia, m.in. Złote Spinacze, PRCH Retail Awards czy Employer Branding Excellence Awards.

 „Dołączając do SAPR chcemy wspólnie troszczyć się o rozwój i wizerunek branży. PR cały czas ewoluuje, musimy mierzyć się z bardzo szybkimi zmianami, reagować na wyzwania i mocnym głosem zaznaczać właściwy kierunek rozwoju. Liczymy, że SAPR będzie doskonałą platformą do wymiany wiedzy, analizy i proponowania różnorodnych działań rozwijających nasz sektor. Branża public relations zobowiązuje do zajmowania stanowiska w wielu kwestiach, także tych związanych z etyką w biznesie” – powiedziała Karina Grygierek, Prezes Zarządu PR Inspiration

„PR it is not Rocket Science!”  – to hasło zespołu Rocket Science Communications, agencji z Warszawy, która łączy potrzeby biznesowe klientów z fascynującym światem nowoczesnej komunikacji. Agencja specjalizuje się m.in. w budowie reputacji firm w branży technologicznej, IT, startupowej, marketingowej i NGO’s. Obsługuje projekty m.in. w zakresie media relations, content marketingu, komunikacji korporacyjnej i Brand PR.

„Z ogromną radością i przyjemnością przyjęliśmy informację o akceptacji naszego zgłoszenia i przyjęciu Rocket Science do SAPR. Jesteśmy przekonani, że członkostwo w Stowarzyszeniu pozwoli naszym pracownikom pozyskać unikalną wiedzę na temat najlepszych praktyk na rynku PR. Jednocześnie jako przedsiębiorcza i pracująca matka chętnie podzielę się z innymi członkami SAPR naszym doświadczeniem w zakresie komunikacji tematów rozwoju zawodowego kobiet oraz nowych technologii. Z firmami zajmującymi się tego typu tematyką jesteśmy związani od lat i chętnie opowiemy o naszym know-how w celu rozwoju równego i różnorodnego świata biznesu” – powiedziała Karolina Krzeska, CEO Rocket Science Communications.

Poznańskie Studio Brandingowe KARAT-e powstało w 2010 roku. Firma zajmuje się zarówno tworzeniem marek, jak i kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw oraz instytucji. KARAT-e specjalizuje się w namingu, opracowywaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych, działaniach media relations a także doradztwie z zakresu PR. Większość klientów KARAT-e należy do sektora MŚP.

„Dołączenie do SAPR to ogromne wyróżnienie, a jednocześnie motywacja do dalszej pracy. Obecność w organizacji skupiającej prężnie działające agencje PR pozwoli na wymianę doświadczeń, wiedzy oraz inspiracji. Jestem przekonany, że podejmowane wspólnie inicjatywy przyniosą wymierne korzyści dla całej branży public relations, jak i klientów korzystających z naszych usług” – powiedział Krzysztof Koczorowski, właściciel i dyrektor kreatywny KARAT-e.

SAPR powstało 20 października 2020 r. w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.

Agencje chcące czynnie uczestniczyć w budowaniu branży usług PR poprzez wstąpienie do SAPR mogą uzyskać bliższe informacje na temat Stowarzyszenia na stronie www.sapr.com.pl, gdzie znajdą też opisy projektów SAPR, a także kontakt ws. przystąpienia do tej organizacji.

Źródło: SAPR
Grafika: shutterstock.com