Już trzydzieści agencji w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

Już trzydzieści agencji w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

Warszawa, 01 kwietnia 2021 r. – PR Inspiration z Krakowa, Rocket Science Communications z Warszawy i KARAT-e z Poznania to trzy kolejne agencje, które zostały członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). Tym samym w Stowarzyszeniu jest już trzydzieści firm PR z 9 różnych miast Polski tworząc coraz silniejszy głos różnorodnej branży usług PR.

JST nadal stawiają na tradycyjne rozwiązania
Ruszyła rejestracja na XXI Kongres Public Relations
SPRAWDZILIŚMY JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ MEDIA RELATIONS

„Cieszymy się, że do Stowarzyszenia zgłaszają się kolejne i kolejne agencje, bo oznacza to, że SAPR było potrzebne wypełniając ważną lukę organizacyjną na polskim rynku usług PR. Uznało tak już 30 agencji, które przystąpiły do naszej organizacji w zaledwie pół roku od jej powstania”  – powiedział Paweł Trochimiuk, Wiceprezes Zarządu SAPR i dodał: – „Wierzymy, że tak intensywny akces do SAPR to także efekt ogłoszonego przez nas programu Stowarzyszenia nastawionego na to, by agencje miały rzeczywistą wartość dodaną z członkostwa, taką jak np. ekskluzywne dane z badań przeprowadzonych przez Think Tank SAPR, które dotychczasowi członkowie już zaczęli otrzymywać. Zaraz po Świętach rusza Szkoła SAPR i wszystkie agencje członkowskie uzyskają dostęp do specjalnych szkoleń kompetencyjnych z zakresu metodologii PR przeznaczonych tylko dla pracowników zrzeszonych firm. Kończymy tworzenie agencyjnego poradnika, swoistej >>instrukcji obsługi agencji PR<<. Trwają prace nad  szerokim katalogiem standardów PR, nowym Kongresem, nowymi nagrodami branżowymi i toczy się wiele innych prac. Jest duży obszar działań i korzyści dla tych agencji, które chcą się angażować na rzecz branży i dzielić swymi doświadczeniami w ramach SAPR.”

Nowoprzyjęta do SAPR firma PR Inspiration to działająca od 15 lat agencja PR z Krakowa. Świadczy usługi z zakresu budowania strategii komunikacji, media relations, CSR, komunikacji kryzysowej, a także relacji inwestorskich oraz działań w mediach społecznościowych. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze firm z branż IT, w kreowaniu wizerunku największych centrów handlowych w Polsce oraz w branży deweloperskiej. Kampanie PR Inspiration zdobywały prestiżowe nagrody i wyróżnienia, m.in. Złote Spinacze, PRCH Retail Awards czy Employer Branding Excellence Awards.

 „Dołączając do SAPR chcemy wspólnie troszczyć się o rozwój i wizerunek branży. PR cały czas ewoluuje, musimy mierzyć się z bardzo szybkimi zmianami, reagować na wyzwania i mocnym głosem zaznaczać właściwy kierunek rozwoju. Liczymy, że SAPR będzie doskonałą platformą do wymiany wiedzy, analizy i proponowania różnorodnych działań rozwijających nasz sektor. Branża public relations zobowiązuje do zajmowania stanowiska w wielu kwestiach, także tych związanych z etyką w biznesie” – powiedziała Karina Grygierek, Prezes Zarządu PR Inspiration

„PR it is not Rocket Science!”  – to hasło zespołu Rocket Science Communications, agencji z Warszawy, która łączy potrzeby biznesowe klientów z fascynującym światem nowoczesnej komunikacji. Agencja specjalizuje się m.in. w budowie reputacji firm w branży technologicznej, IT, startupowej, marketingowej i NGO’s. Obsługuje projekty m.in. w zakresie media relations, content marketingu, komunikacji korporacyjnej i Brand PR.

„Z ogromną radością i przyjemnością przyjęliśmy informację o akceptacji naszego zgłoszenia i przyjęciu Rocket Science do SAPR. Jesteśmy przekonani, że członkostwo w Stowarzyszeniu pozwoli naszym pracownikom pozyskać unikalną wiedzę na temat najlepszych praktyk na rynku PR. Jednocześnie jako przedsiębiorcza i pracująca matka chętnie podzielę się z innymi członkami SAPR naszym doświadczeniem w zakresie komunikacji tematów rozwoju zawodowego kobiet oraz nowych technologii. Z firmami zajmującymi się tego typu tematyką jesteśmy związani od lat i chętnie opowiemy o naszym know-how w celu rozwoju równego i różnorodnego świata biznesu” – powiedziała Karolina Krzeska, CEO Rocket Science Communications.

Poznańskie Studio Brandingowe KARAT-e powstało w 2010 roku. Firma zajmuje się zarówno tworzeniem marek, jak i kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw oraz instytucji. KARAT-e specjalizuje się w namingu, opracowywaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych, działaniach media relations a także doradztwie z zakresu PR. Większość klientów KARAT-e należy do sektora MŚP.

„Dołączenie do SAPR to ogromne wyróżnienie, a jednocześnie motywacja do dalszej pracy. Obecność w organizacji skupiającej prężnie działające agencje PR pozwoli na wymianę doświadczeń, wiedzy oraz inspiracji. Jestem przekonany, że podejmowane wspólnie inicjatywy przyniosą wymierne korzyści dla całej branży public relations, jak i klientów korzystających z naszych usług” – powiedział Krzysztof Koczorowski, właściciel i dyrektor kreatywny KARAT-e.

SAPR powstało 20 października 2020 r. w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.

Agencje chcące czynnie uczestniczyć w budowaniu branży usług PR poprzez wstąpienie do SAPR mogą uzyskać bliższe informacje na temat Stowarzyszenia na stronie www.sapr.com.pl, gdzie znajdą też opisy projektów SAPR, a także kontakt ws. przystąpienia do tej organizacji.

Źródło: SAPR
Grafika: shutterstock.com