ITBC Communication nowym członkiem SAPR

ITBC Communication nowym członkiem SAPR

ITBC Communication to 25 agencja, która dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). Jest to jedna z najbardziej doświadczonych agencji, jakie znalazły się w szeregach SAPR, z ponad 20-letnim stażem i stabilną pozycją na polskim rynku usług PR. Po przyjęciu pięciu nowych agencji w ciągu zaledwie 4 tygodni od powstania SAPR społeczność reprezentowana przez tę organizację wzrosła do niemal 400 konsultantów PR. W sprawie przyjęcia do SAPR procedowanych jest kilkanaście kolejnych podmiotów.

Pandemia mocno wzmocni rynek badań CAWI. Wzrost będzie dwucyfrowy i długotrwały
Ruszają zgłoszenia do Konkursu Złote Spinacze 2020
Jak o PR mówią media? Nowy raport inicjatywy „PR. Bez komentarza”

ITBC Communication istnieje od 1999 roku. Świadczy pełen zakres usług PR. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z sektora nowych technologii, real estate, retail oraz finansów. Ma także bogate doświadczenie w realizacji kampanii społeczno-edukacyjnych, np. dla sektora rolno-spożywczego. Zatrudnia ponad 20 konsultantów, a w 2019 wypracowała 5,37 mln zł przychodów i 2,35 mln zł income fee.

Od początku naszego istnienia byliśmy zainteresowani aktywnymi działaniami na rzecz całej branży. Dlatego niemal dwie dekady temu ITBC była jedną z pierwszych agencji w ZFPR a przez kilkanaście lat aktywnym członkiem tej organizacji – powiedział prezes Jacek Jakubczyk ITBC Communication, który w przeszłości piastował funkcję członka zarządu ZFPR, jak również przez dwie kadencje zasiadał w Radzie tej organizacji.

Wyjaśnił też, dlaczego teraz agencja zdecydowała się wstąpić do SAPR:

Rozdrobniona branża PR potrzebuje silnej i skuteczniejszej reprezentacji. Powstanie organizacji otwartej na szeroki rynek podmiotów świadczących usługi PR jest ważnym krokiem w kierunku podniesienia standardów, ale także wspólnej pracy środowiska na rzecz rozwoju całego sektora.

Prezes Jakubczyk przedstawił też, jak widzi zaangażowanie ITBC w SAPR:

Ważnym elementem naszej pracy będzie niezmiennie edukacja rynku i budowanie świadomości – PR niestety wciąż nie ma zbyt dobrego PRu. Nowa organizacja to także nowa świeżość, pomysły i kreatywność wniesione przez szereg agencji dotychczas nie mających swojej reprezentacji branżowej. To, w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem osób działających w organizacjach branżowych od lat, jest dobrym prognostykiem dla SAPR oraz całej branży.

ITBC Communication to kolejna agencja, która swą aktywność przeniosła z ZFPR do SAPR. Agencje niegdyś zrzeszone w ZFPR stanowią obecnie ok. jednej czwartej składu SAPR.

Otwartość to nasz kluczowy przekaz, który adresujemy do wszystkich, którym zależy na budowie mocnego głosu na rynku agencji public relations. Obecnie przygotowujemy szereg aktywności wewnętrznych i zewnętrznych, z którymi już wkrótce będziemy mogli wyjść na rynek, edukować, wspierać i rozwijać. Jesteśmy gotowi rozmawiać i współpracować z każdym, dlatego zapraszamy do rozmów o współpracy kolejne firmy – dodał prezes zarządu SAPR, prof. Dariusz Tworzydło.

SAPR powstało 20 października 2020 r. w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Powstało z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.

Agencje chcące czynnie uczestniczyć w budowaniu branży usług PR poprzez wstąpienie do SAPR mogą uzyskać bliższe informacje na temat Stowarzyszenia na stronie www.sapr.com.pl, gdzie znajdą też opisy projektów SAPR, a także kontakt ws. przystąpienia do tej organizacji.

Źródło: SAPR
Grafika: Freepik