Admitad uruchamia Marketplace X – nową platformę do nawiązywania współpracy reklamowej

Admitad uruchamia Marketplace X – nową platformę do nawiązywania współpracy reklamowej

Admitad, wiodący globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań z zakresu performance marketingu, uruchomił nową platformę do wyszukiwania i udostępniania przestrzeni reklamowych – Marketplace X. Jej wprowadzenie na rynek znacznie zwiększy możliwości uzyskiwania przychodów zarówno dla marek, jak i wydawców w Polsce.

TikTok i jego chiński brat Douyin – jaka jest różnica?
Blaski i cienie sztucznej inteligencji
Już 80 proc. kadry IT w Polsce korzysta z ChatGPT

Marketplace X umożliwia reklamodawcom wyszukiwanie partnerów, oferujących przestrzenie reklamowe, jak np.: banery na stronach internetowych, newslettery, kampanie w sieciach reklamowych czy artykuły sponsorowane. Narzędzie udostępnia dwie łatwe w obsłudze tablice ogłoszeń – jedną dla reklamodawców, a drugą dla wydawców dysponujących przestrzeniami reklamowymi. Obie strony mogą tam zamieszczać ogłoszenia o usługach, które oferują lub których potrzebują, nawiązywać kontakty i rozpoczynać współpracę. Wspólne działania są realizowane zgodnie z wcześniej uzgodnionym, stałym planem płatności. Z Marketplace X mogą korzystać zarówno klienci, którzy jeszcze nie pracowali z Admitad, jak i reklamodawcy obecni w sieci Admitad Partner Network. W tym drugim przypadku nowe narzędzie może być cennym uzupełnieniem kampanii afiliacyjnych opartych na modelu CPA.

Przed uruchomieniem Marketplace X menedżerowie Admitad pomogli już ponad 50 reklamodawcom i 150 partnerom działającym w sieci afiliacyjnej Admitad Partner Network. Wsparcie to obejmuje m.in. nawiązywanie współpracy i budowanie obustronnie korzystnych partnerstw, wykraczających poza możliwości marketingu partnerskiego. Stale rosnące zapotrzebowanie na takie możliwości było siłą napędową stworzenia Marketplace X, otwartego rynku dla reklamodawców i wydawców, którzy mogą znaleźć dodatkowe możliwości zarabiania i promocji.

– Marketplace X to kompleksowa platforma obsługująca wszystkie rodzaje reklamy. Korzystają z niej reklamodawcy, mogący rozpocząć współpracę z zaufanymi, zweryfikowanymi wydawcami. Ci z kolei zyskują dostęp do ekskluzywnych, atrakcyjnych ofert współpracy, dzięki czemu mogą pozyskać nowe źródła zarobków i zdywersyfikować przychody. Ponieważ Admitad współpracuje z reklamodawcami na zasadach przedpłaty, wydawcy mogą otrzymać wynagrodzenie za swoje usługi już w ciągu kilku dni. W ciągu pierwszych dni od uruchomienia Marketplace X zarejestrowało się w nim już kilkuset reklamodawców i wydawców. Spodziewamy się, że do końca roku ich liczba przekroczy 10 tysięcy – mówi Artem Ozerkov, Head of Partnership Services, Admitad.

Do końca roku roku firma planuje zainwestować dodatkowe kilkaset tysięcy dolarów w rozwój Marketplace X. Pomoże to wprowadzić kolejne innowacyjne i zaawansowane funkcjonalności w ramach platformy i stale poprawiać ogólną jakość usług.

Uruchomienie MarketplaceX jest częścią ogłoszonej na początku roku strategii Admitad, zakładającej zainwestowanie nawet 100 milionów dolarów do 2025 roku w nowe narzędzia i usługi partnerskie. W ramach tych planów firma otwiera też nowe biura w kolejnych krajach i regionach (w tym w Warszawie), żeby zapewnić stabilny i ciągły rozwój.

Źródło: Admitad 
Grafika: Freepik