SAPR z czterema nowymi agencjami

SAPR z czterema nowymi agencjami

4 Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media Group to cztery agencje, które na początku listopada zostały przyjęte do powstałego w ubiegłym miesiącu Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). W ten sposób liczba agencji członkowskich już w ciągu pierwszych dwóch tygodni istnienia SAPR zwiększyła się do 24.

ITBC Communication nowym członkiem SAPR
Widoczny spadek kampanii online, ale w kilku branżach wyraźne odbicie
Czym żyli kibice, gdy sport się zatrzymał? Marketing sportowy podczas lockdownu

„SAPR został powołany 20 października przez 20 agencji założycielskich i właśnie od początku listopada rozpoczynamy proces przyjmowania kolejnych członków. Mamy bardzo wiele zgłoszeń, ale najszybciej kryteria przystąpienia spełniły 4 – Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media. Bardzo cieszymy się z ich wejścia do SAPR i od razu angażujemy je do intensywnych prac organizowania naszego Stowarzyszenia oraz podziału inicjatyw w ramach powstających właśnie tematycznych grup roboczych. Nowe agencje wzmocnią pozytywną energię rozkręcającego się Stowarzyszenia” – powiedział Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu SAPR.

Agencja 4 Publicity powstała w 2007 roku i specjalizuje się w prowadzeniu działań z zakresu PR dla firm z branży IT, Telco oraz kosmetycznej. Świadczy usługi z takich obszarów komunikacji jak: public relations, marketing, B2C i B2B, CSR, social media, grafika, copywriting, współpraca z gwiazdami i influencerami. Zajmuje się też organizacją eventów, targów oraz jednego z najważniejszych plebiscytów oraz gali w branży nowych technologii – Mobility Trends. Agencja świadczy swe usługi zarówno dla niszowych polskich marek, jak i dużych, międzynarodowych korporacji.

„Decyzję o przystąpieniu do SAPR podjęliśmy, ponieważ widzimy potencjał we współpracy z innymi agencjami, w wymianie wiedzy i doświadczeń. Zdajemy sobie sprawę, że szukanie efektywnych metod komunikacji i rozwoju nie jest możliwe w pojedynkę. Rynek mediów dynamicznie się zmienia, dlatego zależy nam na dostępie do informacji o najnowszych narzędziach komunikacji, a przede wszystkim o trendach i wyzwaniach, jakie czekają branżę PR” – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO agencji 4 Publicity.

Catchers to agencja dostarczająca wsparcie w zakresie budowania strategii komunikacji, media relations, pozycjonowania eksperckiego oraz zarządzania komunikacją kryzysową. Specjalizuje się w prowadzeniu działań m.in. dla branż: finansowej, e-commerce, energetycznej, motoryzacyjnej oraz edukacyjnej. Kampanie Catchers zdobywały prestiżowe nagrody w polskich i międzynarodowych konkursach, takich jak Złote Spinacze, KTR, Stevie Awards, Spotlight Awards, Magellan Awards, Kreatura czy Kampania Społeczna Roku.

„Poprzez dołączenie do SAPR-u chcemy brać aktywny udział w tworzeniu zaplecza merytorycznego wspierającego całą branżę. Ogromne nadzieje, a zarazem oczekiwania wiążemy z wyjątkową inicjatywą, jaką bez wątpienia będzie Think Tank SAPR. Jesteśmy pewni, że wymiana myśli i doświadczeń pomiędzy członkami stowarzyszenia pozytywnie wpłynie na rozwój całej branży oraz przyczyni się do zwiększenia świadomości względem roli i wpływu public relations na sytuację biznesową firm” – powiedział Hubert Koszela, Partner w agencji Catchers.

Działająca od 2013 roku Compass PR to agencja oferująca pełen zakres usług public relations, public affairs, digital i social media. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii komunikacyjnych dla klientów z sektora farmaceutycznego i medycznego. Wśród klientów agencji są największe polskie i międzynarodowe firmy, instytucje pozarządowe i towarzystwa naukowe.

„W Compass PR łączymy to, co najważniejsze: doświadczenie, wiedzę, profesjonalizm i zaangażowanie, a także transparentność oraz wysoką jakość usług i standardy etyczne. To wartości, które są fundamentem naszej firmy. Gdy na rynku pojawiła się organizacja, której DNA odzwierciedla nasz sposób myślenia i podejścia do PR, bez wahania podjęliśmy decyzję o dołączeniu w poczet jej członków. Wierzymy, że w oparciu o te wartości wspólnie będziemy mogli rozwijać rynek PR w Polsce i wyznaczać wysokie standardy usług” – powiedziała Karolina Waligóra, Managing Partner w Compass PR.

Spillo Media Group to agencja z siedzibą w Łodzi, która istnieje w tej formie od 2017 roku. Zajmuje się doradztwem w zakresie budowania wizerunku, brandingu, social mediów, marketingu, public relations, tworzenia stron internetowych i monitoringu mediów. Świadczy usługi w zakresie tworzenia strategii komunikacji dla przedsiębiorstw, analiz marek w Social Media czy identyfikacji graficznej firm, jak również organizacji eventów. Posiada certyfikat MSUES dla usług doradczych B2B.

„Jesteśmy zachwyceni, mogąc być częścią SAPR – nie tylko ze względu na liczne benefity, jakie otrzymują członkowie, ale dlatego, że mamy silne przeczucie, iż tworzy się coś nowego, świeżego. Otwartość na doświadczenie mniejszych firm, bez wymaganego poziomu obrotów czy zysku. Elitarność, ale tylko w odniesieniu do dobrych praktyk i profesjonalnych działań – jestem na tak!” – powiedziała Danuta Zarzycka, prezes Spillo Media Group.

SAPR powstało 20 października 2020 r. w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Powstało z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.

Agencje chcące czynnie uczestniczyć w budowaniu branży usług PR poprzez wstąpienie do SAPR mogą uzyskać bliższe informacje na temat Stowarzyszenia na stronie www.sapr.com.pl, gdzie znajdą też opisy projektów SAPR, a także kontakt ws. przystąpienia do tej organizacji.

Źródło, grafika: SAPR