Pandemia koronawirusa to czas, w którym firmy szczególnie muszą zadbać o wzmocnienie pozycji rynkowej i o zaufanie swoich klientów. Jak to zrobić? Jedyną drogą jest rzetelna i otwarta komunikacja. O tym, jak efektywnie ją prowadzić, opowiedzą branżowi eksperci już 24 kwietnia podczas webinarium „PR-em w kryzys, czyli jak prowadzić komunikację w czasie i po pandemii?”, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
W obecnym czasie komunikacja PR ujawnia się w istocie jako strategia zarządzania przedsiębiorstwem. Postanowiliśmy w pilnym trybie wykazać taką prawidłowość na bazie świeżych doświadczeń, gdyż to dobra prognoza na przyszłość. Traktując stale public relations w ten sposób, firmy i marki mogą zyskać najwięcej, szczególnie w okresie po-kryzysowym – mówi Adam Jarosz, Prezes Związku Firm Public Relations, Prezes Zarządu w Be Communications.
Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do prezesów i członków zarządów firm, a także osób odpowiedzialnych za komunikację i marketerów organizacji. W czasach bezprecedensowego kryzysu epidemii COVID-19 stoją oni dziś przed wyzwaniem, jak zaprojektować i prowadzić strategię informacyjną, pozwalającą na utrzymanie oraz wzmocnienie reputacji firm i marek, którymi kierują. Jak budować relacje w trakcie pandemii? O czym mówić? Jak dobierać język i ton komunikatów? W jaki sposób i z jaką częstotliwością formułować przekazy? Intensyfikować projekty czy je ograniczać? Jak – długofalowo – nie tylko obronić, ale też wzmocnić pozycję firmy i przygotować ją na nową rzeczywistość?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru zarządzania komunikacją udzielą eksperci firm członkowskich ZFPR. Wśród prelegentów znajdą się też eksperci odpowiedzialni za komunikację globalnych i lokalnych marek w Polsce. Podzielą się rekomendacjami oraz wskażą konkretne narzędzia, pomagające prowadzić komunikację nie tylko w czasie pandemii, ale również w okresie wychodzenia z kryzysu. Istotnym elementem wydarzenia będzie analiza zrealizowanych kampanii pokazujących, jak w tym wyjątkowym czasie prowadzić skuteczną komunikację, realizującą cele organizacji, a zarazem odpowiadającą na zmieniające się warunki rynkowe oraz zachowania i oczekiwania konsumentów.
Koronawirus i jego skutki to sytuacja bez precedensu. Wymusza szybkie zmiany w dotychczasowych modelach biznesowych. Są branże które z dnia na dzień zostały odcięte od przychodów i walczą o przetrwanie, inne widzą swoją szansę. Jesteśmy świadkami ogromnej zmiany w dynamicznych i nieprzewidywalnych okolicznościach. A jeśli zmiana to bez wątpienia kluczowym jej elementem jest komunikacja. To nasza odpowiedzialność, aby pokazać jak w aktualnej rzeczywistości wspierać dobrą komunikacją procesy biznesowe – mówi Przemysław Mitraszewski, Przewodniczący Rady ZFPR, Managing Partner Lighthouse.
Start konferencji w formie webinaru już 24 kwietnia br. o godz. 10:00. Więcej informacji, program konferencji oraz rejestracja: www.zfpr.pl/prem-w-kryzys
Partnerzy medialni: Rzeczpospolita, Media i Marketing Polska
Partner technologiczny: TVIP – studio produkcji webinarów i konferencji online
Źródło: Związek Firm Public Relations
Grafika: Freepik