O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji

O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji

XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations.

Trendy w public relations w czasach informacyjnej hiperinflacji
Przyszłość branży HR – presja płacowa, rotacja, demografia. Wyniki badań opinii
Te elementy skutecznie zabijają komunikację w zespole

Zapraszamy w dniach 15-16 września do Hotelu Bristol w Rzeszowie, na dwa dni pełne inspiracji, doświadczeń i edukacji. Wszystko za sprawą wystąpień oraz debat z uznanymi ekspertami. Kongres PR daje uczestnikom nie tylko możliwości poszerzenia horyzontów, ale jest też dobrą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń zawodowych.

Drugiego dnia Kongresu organizatorzy przewidują między innymi wystąpienie gościa specjalnego, Podpułkownika Brett’a Lea – oficera ds. public affairs w 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej w Fort Bragg w Karolinie Północnej. Podpułkownik ostatnie miesiące spędził w Polsce. Wcześniej brał udział w misjach armii amerykańskiej w Iraku i Afganistanie. Wykładowca historii wojskowości w Akademii Wojskowej Stanów Zjednoczonych w West Point opowie o strategii komunikacji z mediami i społecznością lokalną w trakcie trwania konfliktów zbrojnych. Wywiad z Podpułkownikiem w języku angielskim przeprowadzi Bartosz Staniszewski – CEO Brandfeed, agencji, która obsługuje G2A Arena i prowadziła komunikację między oddziałem stacjonującym w Polsce, a mediami.

„Jednym z kluczowych tematów naszej rozmowy będzie kwestia dezinformacji i wyzwań związanych z komunikacją w trakcie trwania misji. W dobie mediów społecznościowych wojna toczy się nie tylko na polu bitwy, ale także w sferze informacyjnej – w tym kontekście problem fake newsów jest bardzo widoczny ” – mówi Bartosz Staniszewski.

Prelegenci tegorocznej edycji Kongresu podzielą się również swoją wiedzą w zakresie dezinformacji i sposobów jej zwalczania. Debatę z udziałem ekspertów poprowadzi Tomasz Kułakowski – rzecznik prasowy Krynica Vitamin, były korespondent Polsatu w Moskwie.

„Fake newsy są coraz poważniejszym zagrożeniem. Docierają do odbiorców niezwykle szybko. Bywa że wypierają prawdziwe informacje. Często są one bowiem od nich ciekawsze. Podczas Kongresu będziemy mówili o tym jak nieprawdziwe informacje kreują poglądy i opiniemówi dr hab. Dariusz Tworzydło prof. UW, organizator i pomysłodawca Kongresu PR.

Podczas największego wydarzenia PR w Polsce zorganizowane zostaną także panele dyskusyjne, w tym poświęcony kwestiom cyberbezpieczeństwa, które stanowi jedno z najistotniejszych wyzwań stojących przed specjalistami zajmującymi się komunikacją. Poznamy między innymi odpowiedzi na pytanie: Jak uniknąć pułapek i kryzysu wizerunkowego w czasie cyberataku? Kwestię tą poruszy m.in. Magdalena Grochala –  ekspertka w zakresie komunikacji i public relations. To istotne zagadnienie, gdyż kryzysy te występują coraz częściej na skalę, której jeszcze do niedawna nikt sobie nie wyobrażał. Rozmowę o przeciwdziałaniu kryzysom poprowadzi Deniz Rymkiewicz – CEE Communications Manager, Klarna. Z kolei na temat technologii wykorzystywanych w komunikacji opowiedzą m.in. Anna Klimczuk – Head of Communication w Microsoft, Tomasz Popielawski – Menedżer ds. PR i Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik prasowy, Ceramika Paradyż oraz Sebastian Bykowski – Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Gośćmi Kongresu będą także: Maksymilian Pawłowski – Group PR and External Communication Manager, Teknos, Monika Borzdyńska – Członek Zarządu operatora PGE Narodowego, Łukasz Borowicz – Brand & PR Manager OLX Praca, Anna Olszewska – Dyrektor Departamentu Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.

To jednak nie wszystkie atrakcje jakie tego dnia przewidzieli organizatorzy wydarzenia, dlatego zapraszamy do zapoznania się z całym programem Kongresu, który znajduje się na stronie internetowej https://kongresprofesjonalistow.pl/.

To już kolejne spotkanie branży public relations, któremu patronują: Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Partnerem Strategicznym jest: Totalizator Sportowy. Sponsor główny to: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii), a organizatorem Newsline Sp. z o.o. Pozostali partnerzy to: PGE Narodowy, Orange Polska, Rzeszów – stolica innowacji, Ideo Sp. z o.o. Partnerzy medialni: Polska Agencja Prasowa SA. Patroni medialni to: Grupa RMF, OOH magazine, NowyMarketing, Portal PublicRelations.pl, MARKETING przy kawie, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, QBusiness.pl – Biznesowy Serwis Informacyjny, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Redakcja Business INTELLIGENCE, SECURITY MAGAZINE.

Źródło: Biuro Prasowe Kongresu PR
Grafika: Archiwum Kongresu PR