W dniach 21-22 września 2023 roku odbędzie się XXIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jednego z największych wydarzeń branżowych w P...
W dniach 21-22 września 2023 roku odbędzie się XXIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jednego z największych wydarzeń branżowych w Polsce. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Marka w przestrzeni wirtualnej: interakcja, dialog, kryzys”.
Podczas kongresu uczestnicy poznają m.in. skuteczne strategie budowania marki w cyfrowej rzeczywistości, zasady współpracy z influencerami oraz tajniki tworzenia zaangażowanej społeczności. Wysłuchają prelekcji na temat pokolenia Z i wyzwań związanych z komunikacją do tej grupy docelowej. Pierwszego dnia Kongresu odbędzie się prelekcja dotycząca higieny cyfrowej oraz dyskusja na temat hejtu. Drugiego dnia natomiast poznamy między innymi wytyczne dotyczące oznaczania treści komercyjnych w mediach społecznościowych i konsekwencjach, w przypadku braku ich stosowania. Jak zawsze nie zabraknie tematów związanych z kryzysami.
Internet dla marek osobistych stał się nieodłącznym narzędziem budowania i utrzymywania rozpoznawalności. Może stać się również miejscem kryzysów wizerunkowych. Dlatego tak ważna jest strategia, spójność działań i wyciąganie wniosków. Podczas Kongresu nie zabraknie ciekawych przykładów kryzysowych oraz wiedzy na temat tego, jak budować zaangażowaną społeczność wokół marek. Tematyka i dobór prelegentów tegorocznego Kongresu PR jest także odpowiedzią na potrzebę budowania wiarygodności i odporności na kryzys – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, organizator Kongresu.
Wiedza i doświadczenie
Kongres to dwa dni wypełnione prelekcjami ekspertów z branży. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać uczestników paneli dyskusyjnych oraz licznych prezentacji. Drugiego dnia odbędzie się także konferencja naukowa pn. „Zintegrowana komunikacja marketingowa w erze digitalizacji”. Organizatorami konferencją są Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk w Poznaniu oraz Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Wśród prelegentów Kongresu znajdą się m.in. Roman Gutek – twórca festiwali filmowych i właściciel firmy dystrybucyjnej Gutek Film, Magdalena Bigaj – Prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa, Agnieszka Gorzkowicz – Zastępca rzecznika prasowego Banku Credit Agricole, Joanna Drabik – Expert social media, influencer marketing Artsana Poland, Chicco Poland oraz prof. dr hab. Grzegorz Mazurek – rektor Akademii Leona Koźmińskiego.
Relacje i organizacja
Kongres słynie z doskonałej organizacji oraz możliwości nawiązania kontaktów podczas spotkań nieformalnych. Więcej informacji na stronie: kongresprofesjonalistow.pl
To już kolejne spotkanie branży public relations, którego Partnerem Strategicznym jest Totalizator Sportowy, Sponsorem głównym jest: PRESS-SERVICE Monitoring & More. Partnerem głównym Kongresu jest: Ideo Force. Partnerem merytorycznym Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii), a organizatorem Newsline Sp. z o.o. Pozostali partnerzy to: BGK Bank Gospodarstwa Krajowego, Orange Polska, Rzeszów – stolica innowacji, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Polska Agencja Prasowa SA, Ideo Sp. z o.o., GRUPA PRC HOLDING, Informatyka Podkarpacka, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego oraz PLL LOT. Patroni medialni to: Rzeczpospolita, Grupa RMF, BRIEF, Wirtualnemedia, MEDIARUN OOH magazine, DZIENNIK WARTO WIEDZIEĆ, Portal PublicRelations.pl – Najnowsze trendy w świecie PR, MARKETING przy kawie, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, QBusiness.pl – Biznesowy Serwis Informacyjny, Marketing w pigułce, BUSINESS HUB – RIG Katowice.
Źródło: Kongres Profesjonalistów PR
Grafika: Kongres Profesjonalistów PR