Ruszyła rejestracja na XXI Kongres Public Relations

Ruszyła rejestracja na XXI Kongres Public Relations

Jaka jest rola aktywności w sieci w kompleksowej strategii komunikacji marki? Co robić kiedy kryzys narusza stabilny dotąd wizerunek i dlaczego tak ważna jest prewencja kryzysowa? Na te i szereg innych pytań odpowiedzą praktycy public relations w trakcie tegorocznego Kongresu Public Relations, który odbędzie się w dniach 16-17 września w Rzeszowie.

Rekrutacja nowych pracowników oczami HR-owca
Rewolucja technologiczna 4.0 na rynku pracy Ponad połowa pracowników nie wie, czy ich firma wykorzystuje AI
Wojtek Jabczyński przewodniczącym jury PR Wings 2023

Kongres Public Relations to wydarzenie, którego celem jest edukowanie i wzmacnianie tożsamości branży public relations. To przestrzeń stworzona na potrzeby dyskusji o współczesnych narzędziach komunikacji, obowiązujących trendach i standardach. Chociaż pierwsze edycje wydarzenia (ponad dwadzieścia lat temu) miały charakter naukowy, obecnie organizatorzy stawiają przede wszystkim na łączenie nauki z praktyką, wiedzy pochodzącej z badań i analiz z doświadczeniem praktyków.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest Digital PR, hejt oraz zarządzanie kryzysem w sieci. Jest to wynikiem badań ale także odpowiedzią na potrzeby wynikające ze zmian w których partycypuje branża. Wiosną ubiegłego roku specjaliści public relations stanęli przed koniecznością natychmiastowego przystosowania się do nowej sytuacji. Narzędzia i technologie informatyczne stały się zarówno wsparciem jak i czynnikiem utrudniającym budowanie relacji. Jak wskazuje badanie Softwere House 2020, w początkowej fazie pandemii można było odnotować wzrost ruchu w sieci o 30%. Marki musiały zintensyfikować działania prowadzone w sieci, chcąc nadal skutecznie docierać do swoich klientów.

– Od lat obserwujemy dynamiczny wzrost aktywności w sieci w ramach prowadzonych przez firmy działań public relations. Pandemia niewątpliwie przyspieszyła ten proces. Zmiany niosą ze sobą liczne korzyści, warto jednak pamiętać o nowych zagrożeniach. Podczas Kongresu PR będziemy poszukiwać odpowiedź na szereg ważnych pytań. Czego nauczyła nas pandemia? Jak marki radziły sobie z kryzysami wizerunkowymi? W jakim kierunku zmierza branża public relations? – mówi Dariusz Tworzydło, organizator i pomysłodawca Kongresu PR. Obecnie jesteśmy na etapie finalizacji programu, ale już teraz mogę zdradzić kilka szczegółów. W tym roku będziemy mogli wysłuchać m.in. Marcina Domagały, Video Content Managera OLX, Bartosza Staniszewskiego, prezesa Brandfeed, Agnieszkę Sobucką, Menadżerkę ds. Komunikacji PR i Rzeczniczkę Prasową Emitel S.A., Przemysława Przybylskiego, Dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznika Prasowego Credit Agricole Bank Polska S.A. Oczywiście nie zabraknie Sebastiana Bykowskiego, z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów czy Adama Łaszyna, prezesa Alert Media Communications, który dokona subiektywnego przeglądu najciekawszych zjawisk PR minionego roku. Wkrótce opublikujemy cały program i podamy wszystkie nazwiska.

W tym roku podobnie jak w przypadku ubiegłorocznej edycji, organizatorzy zdecydowali się na realizację Kongresu w formule hybrydowej. Oznacza to, że goście będą mogli wybrać jedną z dwóch opcji uczestnictwa: stacjonarnie lub za pomocą transmisji live. Szczegółowe informacje wraz z formularzem zgłoszeniowym można znaleźć na stronie https://kongresprofesjonalistow.pl/zgloszenia/