Newsline.pl to wydawnictwo i portal internetowy poświęcony szeroko pojętej komunikacji marketingowej. W serwisie prezentowane są analizy, badania, wywiady i komentarze. W naszej ofercie wydawniczej znajduje się jedyne na polskim rynku opracowanie eksperckie zawierające szczegółowe wyjaśnienie terminologii związanej z PR – „Leksykon Public Relations” (praca pod red. J. Olędzkiego, D. Tworzydło) oraz inne branżowe publikacje m.in. „Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie” (D. Tworzydło), „Analiza kondycji branży public relations” (D. Tworzydło, P. Szuba, M. Zajic), „Public Relations praktycznie” (D. Tworzydło), „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce” (A. Łaszyn, D. Tworzydło), „Badania i pomiar efektów w PR” (D. Tworzydło, Z. Chmielewski), „Relacje z mediami w samorządach” (P. Kuca, D. Tworzydło) oraz „Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek” (D. Tworzydło, Z. Chmielewski, K. Rychter). Pełna oferta wydawnicza dostępna jest pod adresem: Wydawnictwo Newsline.
Prezesem Zarządu Newsline jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW – ekspert z zakresu ekonomii, badań społecznych, systemów informatycznych i public relations. Jest trenerem oraz autorem m.in. koncepcji macierzy celów wizerunkowych, a także Barometru Komunikacji. Jest również pomysłodawcą i organizatorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations – jednego z największych wydarzeń branży public relations.