XXII Kongres Public Relations już we wrześniu

XXII Kongres Public Relations już we wrześniu

XXII Kongres Public Relations już we wrześniu. O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i zmianach na rynku public relations.

Rebranding Twittera a wiarygodność
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w rekrutacji?
Podsumowanie roku i trendy na 2024 w PR i marketingu

XXII Kongres Public Relations już za niespełna osiem miesięcy. Wkrótce organizatorzy opublikują cały program, jednak już teraz znamy nazwiska prelegentów i wiemy, że kluczowym tematem wydarzenia będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie dokonują się w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów zajmujących się public relations. Zapraszamy w dniach 15-16 września do Rzeszowa, na dwa dni pełne inspiracji, integracji i warsztatów ze znakomitymi praktykami.

Kongres to 22 lata niezwykłych spotkań, inspirujących wystąpień, ciekawych warsztatów. Tysiące stron badań naukowych, publikacji akademickich, raportów, ekspertyz – to tylko wybrane elementy z dorobku Kongresu Public Relations. W bieżącym roku, już po raz kolejny odbędzie się spotkanie branży public relations, któremu ponownie patronują organizacje takie jak: Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Organizatorzy zapraszają do udziału w wydarzeniu www.kongrespr.plwszystkich, którzy zainteresowani są tematami poruszanymi podczas konferencji.

Kolejna edycja naszego wydarzenia to dyskusja o technologiach. Wyzwania, przed którymi stają praktycy public relations dotyczą w dużej mierze właśnie technologicznych aspektów komunikowania. Będziemy mówili o samych narzędziach, ich zastosowaniu, zmianach jakie się w tym zakresie dokonują. Sporo uwagi poświęcimy również cyberbezpieczeństwu, które jest coraz bardziej wymagającym obszarem dla osób zajmujących się komunikowaniem. – wskazuje dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, pomysłodawca i organizator Kongresu.

Gośćmi tegorocznego wydarzenia będą: Maksymilian Pawłowski – Group PR and External Communication Manager, Teknos, Łukasz Borowicz – Menedżer ds. PR, OLX, Tomasz Popielawski – Menedżer ds. PR i Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy Ceramiki Paradyż, Anna Olszewska –  Dyrektor Departamentu Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Deniz Rymkiewicz – Rzecznik Prasowy, PR Manager Grupy eSky, Sebastian Grochala – Dyrektor Marketingu i Komunikacji Polskiej Grupy Farmakologicznej S.A. i wielu innych.

Oprócz wystąpień prelegentów, podczas Kongresu zorganizowane zostaną także panele dyskusyjne, w tym jeden poświęcony kwestiom cyberbezpieczeństwa. Jest to jedno z poważniejszych wyzwań stojących obecnie przed praktykami public relations. Zmianom związanym z zabezpieczeniem organizacji towarzyszą również kryzysy, które z niespotykaną dotąd siłą, na skalę której jeszcze kilka lat temu nikt sobie nie wyobrażał, dotykają coraz więcej podmiotów gospodarczych.

Partnerem merytorycznym Kongresu jest Uniwersytet Warszawski. Sponsorem głównym PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Źródło: Biuro Prasowe Kongresu PR
Grafika: Kongres PR